hay quaresma'nıza sokayım, sen gel mübarek dediğim futbolcudur.
q7 gelmeden taraftarı ikiye böldü, gelirse takımın anasını sikecek belli ki.
12.07.2015 · 33. sıra
ucankurbaga
11.07.2015 19:34 ~ 19:35