Sık geçen başlıklar

bahçeşehir koleji ve uğur okulları zam açıklaması 1

ekşi'de gör
bu okullardan birisiyle çocuğum için görüşmeye gitmiştik. her şey toz pembe anlatılıyor haliyle. öğretmenlerin maaşını sormuştum. çünkü sağdan soldan aldıkları maaşla ilgili dedikodular vardı. kem küm ettiler, en son söyleyemeyiz'e getirdiler. ben de eğer öğretmenlerimize söyleyemeyeceğiniz bir ücret veriyorsanız biz vazgeçiyoruz dedim. ne alakası var efendim öğretmenlerimiz çok iyidir falan diye savunmaya geçtiler hemen. peki dedim öğretmenlerimiz sizce mutlu mu? verdiğiniz maaşla öğrencilerin ayağındaki ayakkabıdan 2 tane anca alabiliyorlar farkında mısınız deyip görüşmeyi bitirmiştim. iyi ki böyle bir şey yapmışım.