Sık geçen başlıklar

babayla telefonda konuşma süresi 2

ekşi'de gör
- efendim baba.
-sen aradın
- sen arayınca ben sana döndüm.
- ha yanlışlıkla oldu.
- tamam..
- görüşürüz..

ama severiz birbirimizi.
edit: kayınpederle de denedik sonuç aynı .
1 dakikanın asla üstüne çıkamadık. söyleyeceğini söyler ve kapatır. türk ataerkil aile yapısı sanırım bunu gelenekselleştirdi.

özür editi: ister istemez babası vefat etmiş olanları üzdüğüm için özür dilerim.