Sık geçen başlıklar

babadolu değil anadolu demişiz 1

ekşi'de gör
babanı da al git değil ananı da al git demişiz

not:başlığı okuduğumda tam rte beyanı gibi lan ne komik dedim.rte beyanı çıktı

edit: yazım yanlışı