Sık geçen başlıklar

başörtülülerdeki ezileceğiz korkusu 2

ekşi'de gör
ben bir başörtülü olarak diyorum:korku falan yok. lakin kpss puanı ile atanamama korkusu diyorsanız var. ülkede mağduriyet edebiyatı değil iş güç vs konuşulsun, çok sıkıldım.
şu ülkede, başörtülülerden başka hiç kimsenin mağdur olamaması çok acayip değil mi ya?

ölüyorsun, yakılıyorsun, aç kalıyorsun, devlet sana hergün hakaretler ediyor, ibadethanelerde her gün hedef gösteriliyorsun, ama mağdur olamıyorsun.

ama türbanlı bacım öyle mi? heryerde ve her koşulda mağdur. korkuyor, aşağalarız diye korkuyor, ezeriz diye korkuyor.

biz mi? biz zaten kafirleriz. katlimiz vacip.