e bu balkan çakması orta doğu ülkesinde zorunlu olarak ebesinin nikahı kadar para ödeyerek girdiğimiz araç muayenesi diye bir şey yok mu, nasıl böyle bir yavşaklık muayenede fark edilmez, fark ediliyorsa hangi kanun koyucu izin verdi buna, neden hala bununla ilgili bir düzenleme yapılması için bekleniyor diye sordurtur. sordurtur da sordurtur ama cevap alamazsınız işte... başta dedim ya, burası orta doğu ülkesi, burada kanunsuzluk, ahlaksızlık, utanmazlık prim yapıyor, teşvik ediliyor adeta. şeytan diyor tak arabanın üzerine şunlardan, 360 derece dönen mekanizması olsun, sonuna kadar açıp mevzubahis p.zevenklerin gözünün yağını akıt ama yok işte...
en uyuz olduğum durumlardan bir tanesidir. evet, astigmatım...
26.04.2023 · 15. sıra
lifeinvader
25.04.2023 00:11 ~ 00:13