Sık geçen başlıklar

bıkkınlık veren sahte xenon far terörü 3

ekşi'de gör
e bu balkan çakması orta doğu ülkesinde zorunlu olarak ebesinin nikahı kadar para ödeyerek girdiğimiz araç muayenesi diye bir şey yok mu, nasıl böyle bir yavşaklık muayenede fark edilmez, fark ediliyorsa hangi kanun koyucu izin verdi buna, neden hala bununla ilgili bir düzenleme yapılması için bekleniyor diye sordurtur. sordurtur da sordurtur ama cevap alamazsınız işte... başta dedim ya, burası orta doğu ülkesi, burada kanunsuzluk, ahlaksızlık, utanmazlık prim yapıyor, teşvik ediliyor adeta. şeytan diyor tak arabanın üzerine şunlardan, 360 derece dönen mekanizması olsun, sonuna kadar açıp mevzubahis p.zevenklerin gözünün yağını akıt ama yok işte...

en uyuz olduğum durumlardan bir tanesidir. evet, astigmatım...
ülkede bunları gören durduran ceza kesen hesap soran polis yok mu dedirtmiştir artık. trafik polisi olan sözlük yazarları yok mu? yeşillendirsin yahu. toplu halde bakanlığa yazalım birşeyler yapalım arkadaşlar. hergün bıktım artık ağzım yamuldu bunlara sövmekten. dün birtanesi ile kavga ediyordum uzunları yaktım diye. adamlar bunun kanunsuz yanlış bir şey olduğunun bile farkında değil. artık iç işlerinin, emniyetin buna bir dur demesi lazım.
bitmiyor bitmeyecek. ülke genelinde farkındalık oluşturmak lazım. bu meseleyi gündeme getirdiğimde gerekli desteği bulamadım. artık gerçekten yeter. 10 araçtan 3'ünde var bu illet. sebebi bu olan kazalar oluyor ve belki de biz öğtenemiyoruz bile sebebinin sahte xenon olduğunu.