Sık geçen başlıklar

bıçakla rehin alınan hemşireyi kurtaran polis 1

ekşi'de gör
riskli bir hamle. neyseki bir kaza olmamış. ama karşıdaki adamın refleksleri daha hızlı olsaydı o hemşire bıçaklanabilirdi.

bu yüzden bu tip olaylarda uygun pozisyondan kafalarına sıkmak daha mantıklı bence. bir insanın boğazına bıçak dayayacak kadar kendini kaybetmiş bir insanın yaşamaya hakkı yok.

edit: zaten hemşire bıçaklanmış. (halen bir iddia, teyitli değil.) bence o hemşirenin kılına zarar gelmemesi için bu magandanın ölmesi gerekirdi.