ben bir doktorum ve ısrar ediyorum , bıçak parası doktorun hakkı değildir. belki adam eğitiminin hakkını alamıyordur , azdır çoktur bilemem, ama usulsüz bir para alamaz kimse.
kimse haksız kazanca göz yummamalı. bunlara bahçelievler'de 1 trilyona ev satan müteahhitlerin kazancı da dahil.
30.06.2017 · 18. sıra
docteur renault paris
29.06.2017 00:08