Sık geçen başlıklar

bıçak parası doktorun hakkıdır 1

ekşi'de gör
ben bir doktorum ve ısrar ediyorum , bıçak parası doktorun hakkı değildir. belki adam eğitiminin hakkını alamıyordur , azdır çoktur bilemem, ama usulsüz bir para alamaz kimse.
kimse haksız kazanca göz yummamalı. bunlara bahçelievler'de 1 trilyona ev satan müteahhitlerin kazancı da dahil.