Sık geçen başlıklar

büyük influencer protestosu 2

ekşi'de gör
vergi kaçıran influecerların sözlükte hemen altında bittiği protesto. yok zaten herkes vergisini veriyormuş, yok alan memnunmuş satan memnunmuş bize ne oluyormuş falan. vergisini ödüyorsan o postun bir kenarına "ücretli ortalık" veya "reklam" diye ibare koyacaksın ki ilgili kurumlar takibini yapabilsin. televizyonda izlediğin dizide bile içinde geçen reklamlarda vergi kaçırma gibi bir durum olmasın diye "dizi içinde sanal reklam uygulaması vardır" diye uyarı konuyor ki sonradan bu reklamların vergisi ödeniyor. ama sen günde 50 tane reklam paylaşıp belki 1'ine ancak koyuyorsun. ha bir de bu eğer ki post değil de story ise zaten orada 24 saat kalıp kayboluyor, sonradan takibi de yapılamıyor.

bu işin tek bir çözümü var, o da devletin yetkili kurumlarının bu kendilerine influencer diyen arkadaşların (birinci derece yakınlarıyla beraber) tüm banka hesaplarını 5 yıl geriye dönük olarak incelemesi. işte sadece bu hamle bunların tüm kirli çamaşırlarını ortaya çıkarmak için yetecektir. ondan sonra ayda 300-400 bin lira kazanıp nedense hepsi aynı gün 1 litre süt 1 liraymış şimdi denk geldim siz de faydalanın istedim diye bir anda süt fanı olan arkadaşlar faizi ve cezasıyla birlikte bugüne kadar cukkaladıkları tüm parayı fazlasıyla geri verecektir.
anasını siktiler instagramın. amk kadın gidiyo 60 bin tlye çanta alıyo isim vermek istemiyorum. 10 liralık aqua dio polo diye gözlük öneriyo gözlük yamuk amk . bu kadar mı şerefi satılmış orospu çocukları oldunuz ?