Sık geçen başlıklar

bünyeyi 4 saat uykuya alıştırmak 1

ekşi'de gör
yaklaşık 7 yıldır süregelen bir rahatsızlığımdan dolayı uyku düzenim berbat durumda. hele ki son 2 yıldır gece uykuları da dahil olmak üzere 1 saatten uzun uyuyamıyorum. aralıklarla 3-4 saat uyuyabiliyorsam kendimi şanslı sayıyorum. yani diyeceğim şu ki: uyuyun kardeşim! kendinize eziyet etmeyin. uyumayarak kazandığınız fazladan 2 saatte atomu falan parçalamıyorsunuz. bünyeniz ne kadar uyumak istiyorsa o kadar uyumaya çalışın. zaten yaş aldıkça fizyolojik olarak daha az uyuyacaksınız.