ankara'da bir sene önce 50 kuruşa su alabilirken şu anda sanki kesin mütalaa varmış gibi hepsi 1 lira olmus durum, büfeye 1 lira verip saf saf para üstü bekleyen bir tek ben miyim bilmiyorum. bu 1 lira olayı 1 yıl içinde oldu sanki, ki 50 kuruş fiyat neredeyse 10 yıldır yürürlükteydi.
her şeyi geçtim şu belediyenin seymenler su makinelerinde bile bir gecede tüm sular 50 kuruştan 1 lira oldu.
su'yun insan hakkı olduğu bir dünyada buna şaşırmak normal sanırım.
30.09.2017 · 47. sıra
gezegen olan pluton
29.09.2017 10:43 ~ 10:47