Sık geçen başlıklar

büfelerde 500 ml suyun 1 lira olması 1

ekşi'de gör
ankara'da bir sene önce 50 kuruşa su alabilirken şu anda sanki kesin mütalaa varmış gibi hepsi 1 lira olmus durum, büfeye 1 lira verip saf saf para üstü bekleyen bir tek ben miyim bilmiyorum. bu 1 lira olayı 1 yıl içinde oldu sanki, ki 50 kuruş fiyat neredeyse 10 yıldır yürürlükteydi.

her şeyi geçtim şu belediyenin seymenler su makinelerinde bile bir gecede tüm sular 50 kuruştan 1 lira oldu.

su'yun insan hakkı olduğu bir dünyada buna şaşırmak normal sanırım.