Sık geçen başlıklar

büfecilerin tosta koyduğu sucuğu kestiği incelik 4

ekşi'de gör
bir kaç entryde schrödinger'e atıfta bulunulmuş ama bence yanlış perspektif kullanılmış.

schrödinger'i yanlışlayan inceliktir. çünkü ekmeği açsanız dahi hem vardır, aynı zamanda hem de yoktur.
yeteneğini uzak doğu'daki kadim japon samuraylarından aldığı eğitime borçludur. sucuk ve kaşarları katana ile keser.
o kesilen dilimleri gözlük camı diye taksam görüşüm düzelir. o kadar şeffaflar.
büfecilerin derin felsefeciler olduğu gerçeğini gözler önüne serer.

nihilizm varlığın anlamsızlığını savunur. yani kimi büfecilere göre sucuğun olup olmaması önemli değildir. tost, tosttur.

materyalizme göre ise maddeden oluşuyoruz, varız işte.. koyduk sucuğu, azı çoğu mu olurmuş?

taoculuğa göre varız ama var olduğumuz temel şey açıklanamaz.. sen sucuk diyorsun, ama gerçekten sucuk mu?

descartes'a göre düşünüyoruz, öylese varız.. yani sucuğun varlığını veya yokluğunu konuşabiliyoruz, demek ki bir sucuk varlığının gerçeğiyle yüzleşmeliyiz. tek önemli nokta budur. incelikten konuşmak basit insanların işidir.