Sık geçen başlıklar

b sınıfı ehliyet ile 125 cc motosiklet 2

ekşi'de gör
şimdi b sınıfı ehliyeti olan kişi (ben) kursa gider ve sınava girersem a1 kodunu ehliyetime işletip 125 cc motor kullanma imkanına sahip oldum.
eskiden olsaydı kursa gidip, sınava girip a1 kodunu ehliyetime işletip 125 cc motor kullanmak kullanabilirdim.
bu değişiklik süper oldu. adeta süreyya hanımın muhteşem değişimi olmuş.
yıllar önce rahmetli altın elbiseli diyordu. türkiye'yi hindistan gibi düşük cc çöplüğüne çevirecekler.

bu karar gelirse trafikte kazaların çoğalacağını düşünüyorum. hindistan'ın aksine türkiye'de motosiklet kültürü yok, motorcu da arabacı da hem bilinçsiz hem de birbirine düşman.