azerbaycan türklerinin şiîliği falan siklediklerini hiç sanmıyorum. türkiye'yi ve türkleri sevmeyeni de görmedim. hatta iki azeri türkü sevgilim oldu. türkiye'ye bildiğin tapıyorlardı.
biz onları severiz onlar da bizi. bu nedenle de nefretini al ve şuradan git.
13.01.2020 · 9. sıra
robertmiles
12.01.2020 07:49 ~ 12:45