nadiren bulunur ama bunu sadece erkeklere indirgeyemeyiz. ucundan kıyısından feminist bir tarafım olsa da bu konuda kadınlar daha kötü.
erkeklerin muhabbeti çok sığ ve çirkin olduğu için göze batıyor. "şunu şöyle evirip çevirmiştim, günde şu kadar şöyle yapıyorduk, memesi çirkindi ama öyle bir götü vardı ki, orospunun önde gideniydi" temalı eski sevgili için kullanılan cümlelerden sonra kadınların yaptığı dedikodu hafif kalıyor.
dengesizdi, ilişki için emek vermedi, çok geçimsizdi filan dersin ama orospuydu demezsin başgan. eski sevgilisi hakkında kötü konuşan tek bir erkekle dahi sevgili olmadım, olmam. orospuyla yıllarca birlikte olan biri de az orospu değildir.
24.02.2021 · 35. sıra
ayi yogi diyete girmis
23.02.2021 09:18