kendisine çok yakın birinin kaybını yaşayanlara aşk acısından bahsetmek çok saçma olacaktır. esamesi okunmaz.
not : ayrılık acısını küçümsemekle suçlayıcı mesaj atanları görüyorum. küçümsüyorum evet. ölüm acısının yanında küçümsüyorum, çünkü küçük.
10.06.2021 · 50. sıra
cedrina
09.06.2021 00:33 ~ 18:08