Sık geçen başlıklar

ayda bebeğin çıkarılmasındaki abartı kalabalık 1

ekşi'de gör
enkazdan cikarilirken fotograf ve video cekmeye calisanlar, diğer kurtarma ekipleri vs oyle kalabalik ki. ambulansa gotururken ve ambulanstan indirirken ise bu kalabalik cok daha artti. ozellikle ambulansa bindirilirken babasi ulasamadi birisi onu itti tartisti falan. babasi icin ne kadar zor bir durum. 90. saatte kizin kurtuluyor ulasamiyorsun. yine enkazdan cikan icin de cok bunaltici degil mi bu kalabalik. ve cogu arama kurtarma personeli. yani profesyonel dusunmesi gereken kisiler.