bireysel emeklilikte ortada 3 taraf var:
1- devlet
2- banka
3- sen.
sence devlet ile bankanın olduğu yerde, senin kazanabilme ihtimalin nedir?
bu ikisi, senin kazanmana izin verir mi? böyle bir tabloda, senin menfaatin olabilir mi?
sana yararı olacaksa, devlet zorunlu bes diye bir şey çıkarır mıydı?
hiçbir şey yapamıyorsan, altın al. ama bes, bir yatırım değildir.
sadece sıcak para temini sağlarsın birilerine.
12.09.2020 · 49. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
11.09.2020 00:45