Sık geçen başlıklar

ayasofya'nın ibadete açılmasındaki amaç 1

ekşi'de gör
şimdi benim aklımda bir soru var, kılıç hakkı diye ayasofyayı cami yaptık. çok güzel. yarın israil meecid-i aksa'yı sinagog yapsa, buralar hep bizim bu da kılıç hakkımız dese, o zaman ne yapacağız ? dünya kamuoyuna israil'in yaptığının inançlara ve tarihe saygısızlık olduğunu falan nasıl anlatacağız ?

yoksa aaaa onların da kılıç hakları istedikleri gibi çevirebilirler mi dicez ?