şimdi benim aklımda bir soru var, kılıç hakkı diye ayasofyayı cami yaptık. çok güzel. yarın israil meecid-i aksa'yı sinagog yapsa, buralar hep bizim bu da kılıç hakkımız dese, o zaman ne yapacağız ? dünya kamuoyuna israil'in yaptığının inançlara ve tarihe saygısızlık olduğunu falan nasıl anlatacağız ?
yoksa aaaa onların da kılıç hakları istedikleri gibi çevirebilirler mi dicez ?
12.07.2020 · 26. sıra
patapatataptap
11.07.2020 00:02