Sık geçen başlıklar

ayakkabı numarası çarpı kilo bölü boy 3

ekşi'de gör
15 cikiyor.kadin halimle ortalamaya giriyorum herhalde giremeyenler dusunsun*

edit: bir suru mesaj geldi obez misin falan diye arkadaslar kiskanmayin sadece ayagima buyuk gelen ayakkabiyi referans alarak hesapladim *