Sık geçen başlıklar

ayağı takılıp düşen insana gülmek 1

ekşi'de gör
karakteriniz sizi durdurmuyorsa en azından ailede 3 yaş civarında bu size öğretilmeliydi.

hangisi daha kötü bilemedim, düşene gülmeniz mi, saçmasapan açıklamalarla bunu normalleştirmek istemeniz mi.