Sık geçen başlıklar

ayçiçek yağı yüklü geminin coşku ile karşılanması 1

ekşi'de gör
bu haberin kurgusunu yapan, sunan, görüntüleri çeken, ses sorumlusu vs herhangi birinizin azıcık da olsa utanması yok mu? ulan en az biriniz bile " biz burada ne bok yiyoruz amk" demiyor mu? ulan beyin aldırtılsa bile vücut böyle bir haberin hatta komple a haberin içinde bulunmayı reddeder. siz beyin omurga vicdan başka nelerinizi aldırdınız da bu kanalda çalışabiliyorsunuz?

edit: aha bi tane mal da gelmiş hemen savunmaya. stokçular yarağı yemiş bu mala göre. lan göt, resmi olmayan nüfusu neredeyse yüz milyona dayanmış ülkeye bi gemi yağ geldi diye mi yağ arzı birden tavan yapacak da stokçular yarağı yiyecek? ayrıa stokçu bilmem ne falan yok amına kodumun malı. piyasada yağ yok yağ. stokçu dediklerin de bildiğimiz marketlerin deposu.

edit 2: stokçular yarağı yedi diye yazan silmiş. az da olsa utanması varmış demek ki.