Sık geçen başlıklar

ay'ı ikiye böldüyse şimdi neden birleşik 1

ekşi'de gör
burada ateistlere sürekli ayar vermeye çalışan minik ümmetcikler birkaç gündür; "şimdiki maymunlar niye ümmet olmuyor" diye kendilerince alay etmeye çalışıyorlar. ben de kendilerine soruyorum ay'ı ikiye bölen peygo geri mi toplamış, şimdi neden birleşik?

edit: özelden küfrederek ikna etmeye çalışanlar var. ne diyebilirim ki

edit2: dine hakaret ettiğimi söyleyenler var. burda herhangi bir hakaret söz konusu değildir. isteyene herşeyi kanıtlarım. hakaret görmek isteyen alttaki müslüman entrylerine baksın.

edit3: peygo tabirine takılanlar var. benim peygamberim değil mi ulan, istediğimi söylerim. sonuçta onu da beni de allah yarattı. sevdiğimden öyle söylüyorum belki allah allaah...

edit4: kaynak isteyen yazarlar görüyorum. ben konuyu tümüyle saçma buluyorum ve inanmıyorum, o halde nasıl kaynak verebilirim gülünç duruma düşmeyin. bölünmesine de birleşmesine de inanmıyorum