avukatım,
bununla böbürlenmiyorum. dünyadaki en ağır işlerden biri, hele ki türkiye gibi boktan bir ortadoğu ülkesinde, hukukun olmadığı yerde bu mesleği yapmak, bu boktan düzenin başımıza getirdiği cahil cühela devlet memurları, icra müdür ve memurları, hakimler, savcılar ve bilumum adliye ve kurum çalışanları ile uğraşmak gerçekten berbat bir şey.
mesela bugün yaşadığım yoğunluk ve stresin maddi bir karşılığı olmadığı gibi, hiçbir kazancın da bu stres ve yoğunluğa değmeyeceğini söyleyebilirim.
tek dileğim bu ülkeden gitmek ve gittiğim yerde mutfakla ilgili bir eğitim almak. ben her gün kafam boşalsın diye bir saat boş boş duvar seyrediyorum! bittim!
03.06.2023 · 21. sıra
temmuz11
02.06.2023 00:50