Sık geçen başlıklar

avukat egosu vs doktor egosu 2

ekşi'de gör
ikisinin de artık olduğunu sanmıyorum. yeni mezun özellikle de devlet üniversitelerinden mezun olan avukatların yarıdan çoğu açlık sınırının altında kazanıyor. bir çok avukat alakasız işlerde çalışıyor. doktorlar deseniz kronik hastalıklarım olduğu için sık hastaneye giden biri olarak söylüyorum özellikle gençlerin çoğu sıfır egoyla çalışıyor. haaa eskiden yani 20-30 sene önce kendini tanrı sanan doktor çoktu.
bütün meslek dallarının egosunu toplasan yine doktor egosuna yaklaşamaz.