Sık geçen başlıklar

avrupa'da gıda krizinin başlaması 1

ekşi'de gör
ntv haberini paylasan trollerin yarattigi bir basliktir. avrupa'da yasiyorum, marketlerde hicbir problem gormuyorum, daha dun hayvan gibi bir alisveris yaptim, bos raf gordugumu de hatirlamiyorum.

avrupa cokuyor, turkiye mukemmel imaji vermeye calisan bir haberi, troller vasitasiyla buraya tasiyorsunuz da artik internet dedigin sey heryerde. iki avrupali sosyal medya hesabina baksa insanlar, bu nasil bir kriz amk diyecekler.

sizin bu haberleriniz, kahvehane dayilarina soker ancak ama onlar da ne eksi ne sosyal medya bildiginden buralarda bos yere bos yapmayin.