ligde binbir operasyonla çökülmeye çalışılan takıma “gidebiliyorsan git” demek için gerçekten gerizekalı olmak lazım.
bu fenerbahçe şampiyon olduğu sene herhangi bir ceza almamasına rağmen sadece 1 imza ile avrupa’ya gönderilmeyen takım değil mi? hele bir bunu açıklayın.
siz gidin aq sizin olsun hepsi. az kaldı 2-3 sene sonra maddi durum düzelince çok ağlarsınız.
03.10.2020 · 39. sıra
ohrilli
02.10.2020 00:12