Sık geçen başlıklar

avrupa'da fenerbahçe'nin yokluğunun hissedilmesi 1

ekşi'de gör
ligde binbir operasyonla çökülmeye çalışılan takıma “gidebiliyorsan git” demek için gerçekten gerizekalı olmak lazım.

bu fenerbahçe şampiyon olduğu sene herhangi bir ceza almamasına rağmen sadece 1 imza ile avrupa’ya gönderilmeyen takım değil mi? hele bir bunu açıklayın.

siz gidin aq sizin olsun hepsi. az kaldı 2-3 sene sonra maddi durum düzelince çok ağlarsınız.