Sık geçen başlıklar

avrupa'da 2. sınıf insan muamelesi gören türkler 2

ekşi'de gör
bir söz vardır, "yürümediğin müddetçe ayağındaki prangaları fark edemezsin"

türkiye'de bir çok eşcinsel ikili bir hayat sürüyor. bu yüzden aslında açık bir çatışmaya girmemiş oluyorlar.

peki ya saklanamayanlar?

her yürüyüşümüz onur yürüyüşüdür

hiç laga luga yapmayalım,

almanya'da ikinci sınıf insan muamelesi gören yabancı olmak, türkiye'de eşcinsel olmaktan daha katlanılır olabiliyor.
clublarda ya da hızlı tanışma gerçekleşen ortamlarda türküm dediğinizde insanların bir tık temkinli yaklaştığı doğrudur. ancak avrupada yaşayıp herhangi bir arkadaş ortamına dahil olamıyorsanız bu sizin türk olmanızla değil muhtemelen mal olmanızla alakalıdır.

türk imajını bu hale düşüren politikacılar, oraya yerleşip dağ ayısı gibi yaşayan türkler vb kişiler utansın.

edit: az önce dağ ayısı duyarı yedim kahkaha atıyorum hahahaha. mizahın kalitesine şapka çıkarıyorum. mesaj bu:

dağ ayısı ile ne sıkıntın var ? hem gerçekte dağ ayısı diye bir tür yok, varsa bile gördün mü ? örnek verecek başka bir şey bulun, ayılar insanoğlunun hakaret ederken kullanabileceği bir örnek değil

ayrıca dünyada insan kadar lanet, kötü, tehlikeli bir canlı daha yok, tükenseniz de rahat etse dünya