Sık geçen başlıklar

avokadonun adedinin 6 tl olması 1

ekşi'de gör
1 dolar bile değil, bence ucuzmuş dediğim fiyat. farkında mısınız biz fakirleşiyoruz, hayatın pahalandığını bir gerçek ama esas sorun bizim alım gücümüzde. paramız pul oldu, günlerce çalışıp üç kuruş para alıyoruz. o da her geçen gün daha da değersizleşiyor.