Sık geçen başlıklar

atm'lerin hep istenilen miktarda para vermesi 1

ekşi'de gör
sadece garanti bankası atm'sinde karşılaştığım olay. 99 lira istiyorum 99 veriyor 95 istiyorum 95. denemedim ama 0,5 istesem onu da verir. ama yapıkredi öyle mi 10 tl ve katlarını çekebilirsiniz diyor. belki benim 19 liram var belki 9 liram. keza diğer bankalarda öyle. hatta bazıları var ki yatırırken de 5 tl kabul etmiyo. şerefsize bak sen para beğenmiyor. it. vel hasıl bütün atm'lerin istenilen miktarda para vermesi demokrasinin bir göstergesi ne biliyim gelişmişlik düzeyinin bi göstergesi felandır bence. bu durumda benim gördüğüm adam düdüklemede epey bi ilerdeyiz ülkecek.