gayet güzel de yerim.
camilerde ateistleri aşağılayan ve hakaret eden imamlar, benim vergilerimi diyanet aracılığıyla yerken rahatsız olmuyorsa, ben de keyifle yiyorum.
hatta kurban eti beyaz şarapla çok daha güzel gidiyor. bu bilgi önemli.
24.06.2023 · 27. sıra
buralarda11
23.06.2023 11:20 ~ 11:26