Sık geçen başlıklar

ateistler gerizekalıdır diyen hacettepe doçenti 2

ekşi'de gör
resi ülkü ocaklarında çıkma. yazık ya şu akademinin durumuna çok üzülüyorum. çocuklarda kendini yırtıyor hacettep ödtü itü vs kazanacağım diye, diğer yerleri saymıyorum bile. ülkemde akademi yok olup bitmiş resmen. bir akademisyenin 21. yy tanrıya inanıyor olması ciddi manada sıkıntılı bir durum.
bir de insanların ateist olmasını zevk ve eğlence düşkünlüğüne bağlamazlar mı bu kısım ayrı bir komedi. zevk ve eğlence için asıl müslüman olunur, 50-60 yıl islam kurallarına göre yaşa sonra sonsuza dek şaraplı nehirler, huriler, sonsuz yaşam. diğer yandan ise yok oluş. hangisi daha eğlenceli duruyor?