Sık geçen başlıklar

ateist olmanın en büyük faydası 2

ekşi'de gör
vicdanin gelismesi olabilir. sonucta yapilan iyilik obur tarafa degil aksam rahat bir sekilde yastiga kafayi koymak icindir...
ne geliyorsa başıma ''benim tercihlerim'' yüzünden geliyor bilincine ulaşmaktır. suçu, yada başarıyı başkasının üzerine yıkmamaktır.

(bkz: sorumluluk)