alparslan turkes diyen var lan:)
henuz gelmemistir, gelmesine de gerek yok. superkahraman gibi yeni lider beklemek tam bir essekliktir. bu devirde hala lider kultu ile yasayani gorunce icimden mevcut yonetim mustehak diyorum.
01.03.2019 · 34. sıra
bolsevik avni
28.02.2019 00:11