Sık geçen başlıklar

atatürk'ün şu an gelmesi halinde ilk icraati 2

ekşi'de gör
tekke ve cemaatleri kapatip cuppeli ve benzeri itleri sallandirmakla ise baslardi bence. birde korku filmi gibi bi adam var. gavs diyorlar. gavat in kisaltilmisi olabilir.
sarayı boşalttırır ve istiklal mahkemelerinin kurulma emrini verirdi.

(bkz: ben mustafa kemal atatürk mekanın sahibiyim)

edit: inönü ile karıştırıyormuşuz istiklal mahkemeleri olmazmış. tatlı şey istersen hiç yargılanmasınlar, uzlaştırma kurumuna gönderelim orada uzlaşalım öpüşüp koklaşıp topluma kazandıralım ne dersin? bu kadar salak olmayı nasıl beceriyorsunuz kuzum.