Sık geçen başlıklar

atatürk yaşasaydı türkiye'nin benzeyeceği ülke 2

ekşi'de gör
(bkz: güney kore)

atatürk'ün yaşamasına gerek yok, 1945'te karşı devrimi başlatmayıp, en azından 80'lere kadar kemalizm ile devam ederek halkımızı eğitebilseydik, devrimleri oturtabilseydik, bugün en azından bir güney kore, en iyi ihtimalle de bir japonya olabilirdik.
atatürk hala yaşasaydı , hatta sağlıklı ve aklı dimağı yerinde +20 sene bile yaşasaydı dünyadaki diğer ülkeler türkiye'ye benzemek için uğraşıyor olurlardı.