(bkz: güney kore)
atatürk'ün yaşamasına gerek yok, 1945'te karşı devrimi başlatmayıp, en azından 80'lere kadar kemalizm ile devam ederek halkımızı eğitebilseydik, devrimleri oturtabilseydik, bugün en azından bir güney kore, en iyi ihtimalle de bir japonya olabilirdik.
15.03.2024 · 31. sıra
cokonemlidegilzaten
14.03.2024 10:21 ~ 13:32