cok saçma bir soru , atatürk yaşasaydı tayyip ve siyasal islamın esamesi okunmazdı. ve biz kendimizi yaşam konforu olarak norveç gibi bir ülke olarak bulurduk..
dolar,euro tl karşında secde eder.
amerika, italya, fransa, ingilizler ve daha bir çok ülkenin lideri her yıl atatürk'ü görmek fikirlerini almak sohbet etmek için bahane ararlardı.
şu an orta doğu dediğimiz bölge demokrasiye geçmiş, ingiliz amerika rusya siyasal islam üzerinden türkiyeyi dar alanlara sıkıştırıp parçalamaya calışamazlardı.
bugün ingiliz köpeği çıkıp hatay araplarındır diyemezdi mesela. götünü keserlerdi..
21.08.2023 · 17. sıra
karabatak35
20.08.2023 12:14 ~ 13:59