vebalı: işgalcileri denize dökmek uluslararası hukuka aykırı değil mi ya?
bahar feyzagil: ya bu dil çok sert değil mi? biz bundan sıkıldık, ne var yani işgalciler topraklarımızı işgal ettiyse? denize dökmek mi gerekirdi?
05.05.2023 · 40. sıra
nt2l
04.05.2023 00:53