Sık geçen başlıklar

atar yapıp dayak yiyen motorcu 2

ekşi'de gör
kimse kızmasın ama dayak atan adamın "kavşağa önce girenin yol hakkı vardır" kuralından haberdar olup saldırdığı izlenimi oluşmadı bende. kavşağa havadan inse bile o küfüre arabadan inecek bir abi izlenimi verdi bana.
1. yol ada etrafında dönenindir. yani o arabayı bekleyeceksin.
2. sen düz gidecem diyorsun ama sola sinyal vermiyorsun.
3. adama ailesinin yanında küfür ediyorsun.
4. kavşağa girmeden ellerini bırakıyorsun.

dayak tabi ki savunulur birşey değil ama bazıları hakediyor.