Sık geçen başlıklar

astsubay maaşının 8500 lira olması 2

ekşi'de gör
bu paraları vermesen çekilecek meslek değil ama gençliğini sefillik içinde geçirip en iyi okullarda 4 yıl okuyup + 2 yıl yl yapıp zar zor işe giriyorsun ve bu maaşları alamıyorsun o yüzden millete çok geliyor. onun yerine liseden sonra astsubaylığa başvurup girsen 4 yıldan beri maaşlı çalışan oluyorsun, hayatını kurmuş oluyorsun yanında oyak vs birsürü asker avantajı da cabası.
astsubayın 8500 alması garip değil öğretmenin, polisin 4000-4500 lira alması garip. maksat hep birlikte insanların emeğinin değerini yükseltmek olmalı.