Sık geçen başlıklar

asteğmen astsubay ilişkisi 1

ekşi'de gör
ben de askerliğini asteğmen olarak yapmış gruptan biriyim. aylarca başlıkta yazan şeyleri yaşadım. bir şekilde idare ettik, bazen abi dedik, bazen hocam demelerine gözyumduk, problem çıkmadı.

ama ben gene de en son şunu yaptım. yedeksubaylığın son bir ayında teğmen oluyorsunuz malum. ben de hemen taktım rütbemi, çoğu asteğmen umursamazken. bir tane de ray-ban damla gözlük almıştım zaten. son bir ay vakit buldukça gözlükleri takıp kışlada teğmen olarak gezdim paso. tanıdığı biri olmayınca kesin yedek subaydır diye tahmin edip selam vermemeye kalkan astsubayları falan fırçaladım. eli ayağına dolananlar filan oldu. sonuçta yasal hakkım. yani bir 10 gün subay gibi subaylık yaptım, bölük dışında tabi. bölükte gene hocam-abicim.