Sık geçen başlıklar

asla tartışılmaması gereken insanlar 5

ekşi'de gör
öğrenmeye kapalı, ana-babasının evinden getirdiğini de en doğru zannedenler...

biraz melankolik bir halleri de oluyor genelde... pek baş edilmiyor.

kendi haline bırakmak, en iyisi...
cahilliğinin farkına varmadan kendini bilgili zannedenlerle asla tartışmayın
genel olarak kimseyle tartışmaya girmiyorum. benim için basit bir mevzuysa yav he he sen haklısın modunda takılıyorum.
birde sizle mi uğraşcam?