öğrenmeye kapalı, ana-babasının evinden getirdiğini de en doğru zannedenler...
biraz melankolik bir halleri de oluyor genelde... pek baş edilmiyor.
kendi haline bırakmak, en iyisi...
17.01.2024 · 24. sıra
belki de ben yolumu kaybettim
16.01.2024 00:08