Sık geçen başlıklar

aslında amerikalılar ay'a gitmedi 2

ekşi'de gör
ben buradan, 50 senedir bu isi gizli tutup, tek kelime sizdirmamayi basaran on binlerce nasa calisanina ve onlarca astronota tesekkurlerimi, bu isi ortaya cikaramayan rus ve cin devletlerine de teessuflerimi iletmek istiyorum. beceriksizler.
abd ay'a gitmedi diyenlerin özellikleri
1) cahillik
2) müslüman olmayan bir oluşumun böyle bir şey yapması karşısında duydukları eziklik
3) bilimin büyüklüğünü kabullenememe
4) aptalık
5) 6.sınıf düzeyinde fen bilmemek