Sık geçen başlıklar

askerlikte ilk sabah 1

ekşi'de gör
hayatımın en kötü anlarından biri olmuştur. ben burada ne yapıyorum, ne günah işledim de buraya düştüm hissiyatı vücuduma egemen olmuştu. cezaevine düşmüş ve sonsuza kadar orada kalacakmış gibi olmuştum.

sonradan az biraz alışınca yadırgamıyor tabi insan. askerliğin esasen aklı başında insan için hiçbir faydası yok. illa eşeleyerek bir yarar arayacak olursak, özgürlüğün kıymetini daha iyi anlıyorsunuz o kadar. insanoğlu yüzyıllarca özgürlüğü için boşuna savaşmamış diyorsunuz.