yılbaşını akşam 20.30 içtimasında sırada kutlayan askerdir. 21.00'da istihkakı olan beyaz leblebi, muz ve yer fıstığı üçlüsünü almış, akşam 22.00 gibi yatağa girmiştir.
- komutanım gece 12'de yemekhaneyi açabilir miyiz, mehmet onbaşı viski de getirecekti?
- seni sikerim asker
- emredersiniz komutanım! *
27.12.2015 · 11. sıra
beyazfil
26.12.2015 15:16 ~ 15:24