Sık geçen başlıklar

asgari ücretin 580 usd olması 2

ekşi'de gör
yukarıda bir arkadaş ülkemizin asgari ücretli cennetine dönüştüğünü söylemiş. çok doğru.

2007 yilinda yeni mezun bir mühendis olarak 2000 tl ile ise girmiştim. o sene asgari ücret 2007 yılının ilk altı aylık dönemi için net 403,03 ytl, ikinci altı aylık dönemi için 419,15ytl olarak uygulanmış. yani ben asgari ücretin 5 katına işe başlamışım. şu anda 85 bin liraya işe başlayan bir mühendis var mı?
bu sorunun cevabı ülkede ne yapilmaya calisildiginin kanıtıdır.
benim anlamadığım bugüne kadar niye asgari ücret miktarı yükseltilerek dolar bazında değeri arttırılmaya çalışılıyor da, neden tele'ye değer kazandırılmaya çalışılarak bu işlem yapılmıyor ona takılıyorum. bu gidişler astronomik rakamlar göreceğiz. xd