sadece 3 ay evli kalmama rağmen 6 senedir eski eşime her ay asgari ücret tarifesi kadar nafaka ödeyen biri olarak isyan ettiğim durum. sorarsanız cinsiyet eşitliği falan dersiniz. bazen kasımpaşa'dan kaçıp yunanistan'a sığınmak geliyor içimden, o kadar bela birşey bu nafaka.
edit: mesajla destek, tavsiye veren herkese teşekkürler. ancak astronomik sayıda mesaj aldığım için hepsine geri dönemiyorum. genelde aldatıp aldatmadığım sorulmuş. hayır arkadaşlar, ben son derece evcimen, sadık, dürüst ve onurlu bir kocaydım. heyhat kader böyle birşey, yapacak birşey yok.
06.03.2019 · 22. sıra
benata
05.03.2019 11:11 ~ 13:13