arap taşşağı yalayanların, şeylere şıhlara domalanların ıslak rüyasıdır. biz atatürkçüler olarak birbirimize yeteriz, kimse merak etmesin.
atatürk'ün ağırlığının kalmadığını düşünenler, destekledikleri kişilerin her özel günde ayakları geri geri giderek anıtkabir'e çıkıp, "seve seve" atatürk'ün karşısında dikildiği videoları seyretsin.
herkes seve seve olmasa da öğrenecek.
"atatürk türkiye'dir, türkiye atatürk'tür"
03.08.2023 · 38. sıra
embazulu
02.08.2023 18:12 ~ 22:51