Sık geçen başlıklar

artık avrupa fatihi beşiktaş 2

ekşi'de gör
ulan son 15 yıl diyorsunuz da galatasaray ucl'de çeyrek final ve 2. tur yapmış. bjk 1 kez 2.tur yapmış. nasıl daha başarılı anlamadım. uefa 'da köy takımlarını yenerek puan toplamaya mesele eyvallah. ama mesele şampiyonlar ligi, yani er meydanıysa, 1 adet çeyrek final yapmanız lazım.
asker dağda bir tane nal bulmuş. "üç nal bir at daha bulursam süvari olucam" demiş.

söyleyeceklerim bu kadar.