Sık geçen başlıklar

artık şehitlere ağlamayan halk 1

ekşi'de gör
30 yil once gazeteler 1 hafta sehitleri yazardi.20 yil once isimleri okullara , ustgecitlere verilirdi.10 yil evvel 1 gun konusulurdu.bugun geldigimiz noktada trafik kazasi haberinden hemen once verilip isimleri bile okunmuyor. bombasiz gune sasiriyoruz.ne diyelm mustehak...